Základ Neuro-vývojové stimulace (NVS) ve školní praxi tvoří Neuro-vývojová terapie. Neuro-vývojovou terapií (NVT) se snažíme vyřešit příčinu mnoha problémů učení a chování. Testy i cviky vychází z psychomotorického vývoje dítěte.

Na základě stávajících poznatků ontogenetického vývoje je známo, že reflexní a motorické vzorce, na jejichž základě pak vznikají další motorické, kognitivní a behaviorální funkce, mají svá specifická stádia vývoje a zrání.

Traumatizované děti, které si vyvinuly zvýšeně citlivý hyperarousalový či disociativní vzorec, často používají mechanismus zamrznutí (kognitivního i fyzického), cítí-li úzkost.


Je důležité, jak přicházíme na svět? Téma, o kterém se v dnešní době začíná mluvit. To jakým způsobem se narodíme, má vliv na náš budoucí život. Miminko, které přichází na svět láskyplným vedením a maminka je v důvěře napojená na miminko, vnímá svět jako bezpečné místo, miminko, které přichází na svět vedeným, medikovaným porodem, neosobním...

Dětské emoce

17.06.2022

Dětské emoce nejsou o nic menší a o nic méně důležité než emoce dospělých. Stejně jako my často nerozumíme našim vlastním pocitům a úzkostem, je tomu tak i u dětí. My rodiče bychom však měli vynaložit určité úsilí k jejich pochopení, zvlášť v tak přelomovém věku, jako je ten předškolní.

Petra Fritsch, O-Poruba
775 234 669,pohybemrosteme@seznam.cz, 2016
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!
Sdílet