Často vlastní zkušenost otevře směr nejen osobní, ale i pracovní cesty.          K této práci mne přivedla snaha lépe porozumět sobě a svým dětem  a to byl krok k práci s ostatními dětmi. Jako rodič jsem hledala odpovědi na mé otázky, proč se děje to či ono. 

Věnují se především dětem s neuro -vývojovými potížemi, dětem se symptomy ADHD, ADD, dětem s vývojovou dysfázií, dětem s obtížemi v učení. U všech těchto dětí se především zaměřuji na primární reflexy, které jsou základem rozvoje dalšího vývoje dítěte. 


Moje praxe vychází z poznatků raného traumatu, kraniosakrální terapie, neuro-vývojové stimulace, EDU kineziologie, Handle přístupu, rytmických pohybů RMTI, květových esencí      Ráda se obohacuji o nové poznatky na seminářích či odborných kurzech, týkajících se mé práce, abych  mohla dětem i rodičům poskytnout komplexní a celostní přístup.

            

  • Masérské, rekondiční a regenerační služby 2011
  • Konejšivé doteky pro děti a maminky (kraniosakrální terapie) Hanka Chocholatá 2019
  • Kraniosakrální terapie cestou hluboké relaxace Viktorie Skácel 2019
  • Mgr. Stanislava Emmerlingová - Neurovývojové poruchy (prenatál, porod, rané dětství) 
  • Mgr. Stanislava Emmerlingová -Metoda EFT - energetická psychologie
  • Mgr. Stanislava Emmerliongová - Práce s ranými traumaty ve speciálně pedagogické praxi , Psychosociální příčiny neuro-vývojových poruch
  • Mgr. S. Emmerlingová -Matrix reimprinting  -rané trauma prekoncepční (před početím) i koncepční (početí), postnatální (po narození)i traumatech z porodu samotného
  • Mgr. Stanislava Emmerlingová EDU kineziologie
  • Neurovývojová stimulace I, II- certifikované pracoviště
  • Metodika pohybových her s dětmi
  • Mudr. Věra Kleplová Bodové cvičení
  • Jógové techniky pro zklidnění mysli
  • Rozvoj kognitivních funkční u dětí v MŠ
  • Orientační zkouška laterality
  • Rozvoj motoriky a grafomotoriky u předškolních dětí
  • Jóga pro jemnou motoriku a koordinaci oko - ruka
  • Dechová cvičení pro lepší soustředění a imunitu
  • Rozvoj hrubé motoriky v MŠ 
  • RMTi  Pozornost, organizace a porozumění
  • RMTi Primární reflexy a rytmická pohybová cvičení Emoce, paměť a chování
  • RMTi Primární reflexy a rytmická pohybová cvičení Zvládni svůj strach
  • RMTi Primární reflexy a rytmická pohybová cvičení Vytváření spojení
  • RMTi Primární reflexy a rytmická pohybová cvičení Pro školní připravenost
  • RMTi Primární reflexy a rytmická pohybová cvičení Čtení a psaní
  • Bachové esence Lenka Samková
  • Australské esence Martina Smíšková
  • Ian White - květové esence pro děti ADHD a hyperaktivní děti
  • Informační medicína Joalis I a II stupeň
  • Homeopatie a tkáňové soli Urobos
  • Homeopatie kurz pro maminky a děti, Praque College
  • Nobilis Aromaterapie pro maminky a děti (těhotenství a miminka)
  • Aromaterapie pro děti Hanna Maria
  • Mgr.et. Ivana Štěpánková - Jak vychovávat dítě s ADHD
  • Dětská joga Kristýna Roller
  • Co nás děti učí o nás samotných Matthew Appleton
  • Umělé oplodnění Matthew Appleton
  • Císařský řez Matthew Appleton
  • Práce s celým rodinným systémem Matthew Appleton
  • Dokončení cyklu Matthew Appleton
  • V lůně matky, v lůně Země Matthew Appleton
  • Handle přístup I.
  • Metamorfní metoda Základy teorie a praxe
  • Metamorfní metoda Uvědomění co se děje v prenatálním období
Petra Fritsch, O-Poruba
775 234 669,pohybemrosteme@seznam.cz, 2016
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!